We gaan voor: 100% klanttevredenheid
Stel je voor: een snel groeiend e commerce bedrijf met 6 fysieke vestigingen in Nederland. Hun ambitie: maximale klanttevredenheid. Hun streven: altijd alles op voorraad, scherpe deals en een breed assortiment. Hun behoefte: direct toegang tot alle actuele bedrijfsinformatie. Enter de facility manager: Steef.
Hallo Steef
Steef vindt in Topdesk alle bedrijfsmiddelen: beamers, vergaderzalen, bureaus, stoelen, PC’s, beeldschermen en nog veel meer. Om die te onderhouden, werkt hij op zijn computer. Soms neemt hij de laptop mee door het bedrijf. Handig? Verre van.
Het probleem van Steef
Steef mailt met zijn smartphone met collega’s en chat vanuit MS TEAMS. Steef wil ook zijn facilitaire middelen kunnen vinden, bijhouden en aanpassen met diezelfde smartphone.
Waarom zou hij om foto’s toe te voegen, informatie te bewerken en tickets uit te zetten voor reparatie via de Chrome browser in moeten loggen op het webportaal van zijn TOPDesk applicatie? Onhandig, super foutgevoelig, tijdrovend.
De oplossing voor Steef: al in huis
Steefs bedrijf werkt met Microsoft 365. Word, Excel, PowerPoint, Outlook mail en MS Teams: dagelijkse kost. Dus kan hij ook werken met Power Apps ofwel: hij heeft de ideale empowerment toolkit al huis.
Hoe
De oplossing: een front-end maken voor de mobiele telefoon: jawel een app. Compleet op maat gemaakt voor Steef en zijn collega’s. Met de app kan hij chips scannen of QR codes lezen, zodat hij direct het product ziet dat hij zoekt. Inclusief foto’s en details als. aankoopdatum, garantie datum, historie, etc. Hij kan idiot proof gegevens aanpassen en toevoegen. Direct vanaf zijn telefoon een foto toevoegen van een beschadiging, een ticket aanmaken voor reparatie? Eitje. Kwestie van op het apparaat/het artikel een QR code of een NFC chip plakken en scannen maar. En alles wordt steeds netjes in TOPdesk bijgewerkt.
Het resultaat
Een perfect georganiseerde en geoutilleerde facilitaire afdeling met 24/7 up to date informatie. Een beter geserviced bedrijf, beter gefaciliteerde medewerkers, een hogere klanttevredenheid. En een blije Steef.
Het onderhoud
Wij koppelen app aan TOPDesk en alle andere gewenste systemen en monitoring die. Gebruikers foutjes komen automatisch bij ons terecht en zijn al hersteld voordat Steef of wie dan ook ze opmerkt. Onderdeel van The Spidermonkey service.
Wil je ook slim aan de slag met Microsoft Power Apps, neem dan contact met ons op via het contactformulier.